Menu główne

Pomoc

Pomoc - telewizja Pomoc - Internet Pomoc - telefonia stacjonarna Pomoc - telewizja trzeciej generacji Pomoc - telefonia mobilna

Opłaty

Nie. Do korzystania z usługi TOYAtel nie jest wymagane posiadanie pakietu telewizyjnego.
Aktualne cenniki wraz z obowiązującymi promocjami dostępne są na stronie www.toya.net.pl.
Szczegółowe cenniki znajdą Państwo na stronie www.toya.net.pl.
Rachunek zawierający abonament za aktualny miesiąc oraz rozlicznie miesięczne kosztów rozmów telefonicznych dostępny jest zawsze w pierwszych dniach miesiąca, w formie elektronicznej po zalogowaniu w Portalu Abonenta. Dodatkowo rachunek oraz rozliczenie kosztów rozmów telefonicznych można otrzymać bezpłatnie w lokalnym Biurze Obsługi Abonenta. Można także zlecić wysyłkę rachunku pocztą według stawki w cenniku. Pierwszy rachunek wystawiany jest po upłynięciu pełnego miesiąca od czasu instalacji usługi. Przykładowo dla instalacji usługi 15 maja, rachunek za połowę maja i cały czerwiec pojawi się na początku lipca.
Podatek VAT od rozmów wynosi 23%.
Nie. Rozmowy przychodzące nie są wliczane.
Nie. Usługi TOYAtel nie można zawiesić.
Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA