Menu główne

🔍
Telewizja HD/4K
PYTANIA DODATKOWE
  • Czy mogę podłaczyć Odbiornik HD do swojego komputera?

    Do podłączenia Odbiornika HD należy użyć komputerowej karty przechwytującą obraz, łącząc Odbiornik z komputerem za pomocą przewodów CINCH, antenowego lub HDMI

  • Po 30 dniach od zainstalowaniu odbiornika HD w moim lokalu nie mogę oglądać niektórych kanałów.

    Każdy abonent, który zawiera umowę na TOYA TV i odbiera odbiornik, ma możliwość zapoznania się z ofertą wybranych, dodatkowych pakietów. Po 30 dniach dostępne są kanały z wybranego na umowie pakietu.

  • Uszkodził mi się pilot odbiornika HD. Gdzie mogę zakupić nowy?

    Piloty dostępne są w każdym Biurze Obsługi Abonenta.

  • Jeśli wyjmę kartę z jednego odbiornika i włożę do innego, to będę odbierać wykupione kanały?

    Nie. Odbiornik z kartą tworzy komplet. Karta nie będzie działała na innych odbiornikach.

  • Kto jest właścicielem odbiornika HD?

    Odbiornik HD, który dostają Państwo w momencie podłączenia, pozostaje własnością firmy TOYA. Urządzenie jest użyczane Państwu na cały czas trwania Umowy abonenckiej. Odbiornik HD jest serwisowany przez pracowników TOYA bezpłatnie przez cały czas trwania umowy.

  • Posiadam już własny dekoder innej TV cyfrowej/ Naziemnej TV/wbudowany tuner DVB-T. Czy wobec tego muszę korzystać z odbiornika HD dostarczonego przez TOYA?

    Dekodery innych platform cyfrowych, do TV Naziemnej lub wbudowany Tuner DVB-T, nie zapewni Państwu dostępu do usług telewizyjnych firmy TOYA.