Menu główne

🔍
TOYAmobilna
PYTANIA OGÓLNE
  • Jak złożyć zamówienie na usługę TOYAmobilna?

    Zamówienie można złożyć dzwoniąc na numer infolinii : 42 6333 888  lub wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej zamow.toya.net.pl. Można również podpisać stosowną Umowę w Biurze Obsługi Abonenta.

  • W jakich dniach czynne są Biura Obsługi Abonenta w Łodzi?

    Biura Obsługi Abonenta są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 19.00. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na  https://toya.net.pl/kontakt-boa.

  • W jakich godzinach mogę dzwonić do Działu Pomocy technicznej?

    Dział Pomocy technicznej jest do Państwa dyspozycji w godzinach 8:00 – 22:00. Wystarczy zadzwonić pod numer 42 6333 888 lub wypełnić formularz zgłoszeniowyhttps://toya.net.pl/kontakt-boa .

  • Czy muszę posiadać własny aparat komórkowy/urządzenie?

    Tak. TOYA nie posiada w swojej ofercie telefonów komórkowych/smartfonów.

  • Czy muszę posiadać jakieś usługi TOYA aby móc korzystać z TOYAmobilna?

    Nie. Aby korzystać z usługi TOYAmobilna nie jest wymagane posiadanie innych usług TOYA, ale musisz wiedzieć, że posiadając inne usługi w TOYA, abonament jest tańszy.

  • Ile kosztuje abonament i jakie są ceny połączeń w TOYAmobilna?

    Aktualne cenniki wraz z obowiązującymi promocjami dostępne są na stronie www.toya.net.pl.

  • Czy mogę wybrać numer dla usługi TOYAmobilna?

    Numery są przydzielane automatycznie i nie ma możliwości wyboru numeru w TOYAmobilna.

  • Czy mogę przenieść i zachować swój numer telefonu od obecnego operatora do sieci TOYA?

    Istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora.

    Ważne jest aby u dotychczasowego operatora nie była złożona żadna dyspozycja np. rezygnacja, zmiana abonenta itp. oraz w przypadku usługi na kartę aby miała ona ważność. Numer telefonu można przenieść tylko wtedy gdy jest on aktywny. W celu uzyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt z Infolinia pod numerem telefonu  42 6333 888 lub lokalnym BOA.

  • Ile kosztuje przeniesienie numeru do sieci TOYA?

    Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne. Dodatkowo TOYA realizuje wszelkie formalności związane z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora.

  • Mam numer u innego operatora na kartę (PREPAID). Czy też mogę przenieść ten numer do TOYA?

    Oczywiście. Ważne jest aby karta była poprawnie zarejestrowana u dotychczasowego operatora – Twoje imię i nazwisko, PESEL i numer telefonu muszą zgadzać się z danymi na dokumentach TOYA. Pamiętaj również o tym, aby Twoje doładowanie na karcie było aktualne, tak abyś miał możliwość nie tylko przyjmowania połączeń, ale również ich wykonywania  na conajmniej 2 tygodnie do przodu od dnia podpisanie dokumentów do przeniesienia numeru.

  • Jaką datę mam wybrać do przeniesienia swojego numeru na kartę (PRE PAID)?

    Masz prawo przenieść swój numer nawet następnego dnia od podpisania stosownych dokumentów, bez względu na to czy jest to dzień roboczy czy wolny od pracy. Przy wyborze dnia do przeniesienia, prosimy wziąć pod uwagę środki zgromadzone na karcie i oszacować ile czasu porzeba na ich wykorzystanie. Po przeniesieniu numeru do nowego operatora, środki te przepadają.

  • Mam numer u innego operatora na abonament (POST PAID). Czy TOYA wypowie za mnie Umowę z dotychczasowym operatorem?

    Tak, TOYA wysyłając do operatora zamówienie przeniesienia Twojego numeru, jednocześnie wypowiada umowę na usługę przypisaną do przenoszonego numeru.

  • Mam umowę terminową u obecnego operatora na usługę mobilną. Kiedy mogę podpisywać dokumenty przeniesienia mojego numeru do TOYA?

    Formalności związane z przeniesieniem numeru na koniec Umowy terminowej u obecnego operatora można załatwiać maksymalnie 4 miesiące przed zakończeniem zobowiązania.

  • Czy ktoś za mnie może przenieść mój numer telefonu od innego operatora do TOYA?

    Tak, pod warunkiem, że taka osoba podczas podpisywania dokumentów, będzie miała Państwa pisemne upoważnienie do przeniesienia numeru.

  • Mam telefon komórkowy/smartfon/tablet, który ma kilka lat. Czy będzie w nim działała usługa TOYAmobilna?

    Tak, ale tylko pod warunkiem, że nie posiada on tzw. blokady SIM LOCK.

  • Jaka jest jakość połączeń w TOYAmobilna?

    Jakość połączeń nie odbiega od jakości oferowanej przez innych operatorów .

Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA