W dniu przeniesienia numeru komórkowego występuje przerwa w działaniu usługi telefonicznej. W przypadku telefonii komórkowej, przerwa ta nie powinna przekraczać 3 godzin. W przypadku zauważenia dłuższej przerwy, prosimy o pilny kontakt z Działem Pomocy TOYA.
Tak. Numer telefonu można zmienić po uiszczeniu opłaty podanej w cenniku.
Wykaz połączeń TOYAtel dostępny jest po zalogowaniu w Portalu Abonenta.
Szczegółowy wykaz rozmów znajduje się po zalogowaniu w Portalu Abonenta. Jeśli Państwo nie mają dostępu do Internetu, można odpłatnie zamówić wydruk, który zostanie wysłany do Państwa pocztą. Aby zamówić szczegółowy wykaz rozmów, należy zadzwonić na Infolinię 42 6333 888. Można również pobrać wydruk w dowolnym BOA.
Po zalogowaniu w Portalu Abonenta znajduje się szczegółowy wykaz rozmów, zawierający: datę, godzinę, rodzaj rozmowy, czas rozmowy, cenę.
Tak. Numery alarmowe są dostępne w sieci TOYAmobilna.