Menu główne

🔍
TOYAmobilna
PYTANIA DODATKOWE
  • Dziś miałem mieć przeniesiony numer mobilny i nie działa on u poprzedniego operatora oraz w TOYA. Kiedy będę mógł korzystać z usługi?

    W dniu przeniesienia numeru komórkowego występuje przerwa w działaniu usługi telefonicznej. W przypadku telefonii komórkowej, przerwa ta nie powinna przekraczać 3 godzin. W przypadku zauważenia dłuższej przerwy, prosimy o pilny kontakt z Działem Pomocy TOYA.

  • Czy mogę zmienić swój numer TOYAmobilna?

    Tak. Numer telefonu można zmienić po uiszczeniu opłaty podanej w cenniku.

  • W jaki sposób mogę sprawdzić stan swojego konta (wykaz połączeń)?

    Wykaz połączeń TOYAtel dostępny jest po zalogowaniu w Portalu Abonenta.

  • W jaki sposób mogę zamówić szczegółowy wykaz rozmów?

    Szczegółowy wykaz rozmów znajduje się po zalogowaniu w Portalu Abonenta. Jeśli Państwo nie mają dostępu do Internetu, można odpłatnie zamówić wydruk, który zostanie wysłany do Państwa pocztą. Aby zamówić szczegółowy wykaz rozmów, należy zadzwonić na Infolinię 42 6333 888. Można również pobrać wydruk w dowolnym BOA.

  • Jak szczegółowe jest rozliczenie miesięczne kosztów rozmów?

    Po zalogowaniu w Portalu Abonenta znajduje się szczegółowy wykaz rozmów, zawierający: datę, godzinę, rodzaj rozmowy, czas rozmowy, cenę.

  • Czy mogę dzwonić na numery alarmowe 99X, 112?

    Tak. Numery alarmowe są dostępne w sieci TOYAmobilna.

  • Czym jest usługa Combo?

    Jest to automatyczne przekierowanie połaczeń przychodzących na numer stacjonarny na numer TOYAmobilna bez podłączania stacjonarnej linii telefonicznej w lokalu Abonenta. Wykupując usługę Pakietu COMBO otrzymują Państwo numer stacjonarny wraz z kartą SIM, do której przypisany jest numer komórkowy.

Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA