Menu główne

🔍
TOYAmobilna
WSPARCIE TECHNICZNE
  • Jak mam skonfigurować swoje urządzenie aby móc korzystać z TOYAmobilna?

    Aby skonfigurować posiadane urządzenie do korzystania z usługi TOYAmobilna należy wysłać SMS o treści all na numer 9999. Następnie należy zastosować się do wskazówek zawartych w otrzymanej wiadomości SMS, pozwolą one na automatyczne skonfigurowanie urządzenia.

  • Nie działa mi transmisja danych/Internet. Co może być przyczyną?

    W ustawieniach dotyczących sieci komórkowej lub transmisji danych należy wprowadzić następujące ustawienia:

    • w polu: nazwa punktu dostępowego/ adres APN – nazwę internet
    • w polu: wybierany numer / numer telefonu / numer dostępowy – znaki *99#
    • pole: nazwa użytkownika / użytkownik – pozostawić puste
    • pole hasło – pozostawić puste
    • DNS – powinien być ustawiony jako dynamiczny
  • Jak konfigurować urządzenie aby orzyjmować i wysyłać wiadomości MMS?

    W ustawieniach dotyczących wiadomości MMS należy wprowadzić następujące ustawienia:

    • punkt dostępu (apn): mms
    • uwierzytelnianie: brak
    • nazwa użytkownika: brak
    • hasło: brak
    • strona główna: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
    • adres serwera proxy: brak
    • port: brak
  • Jak mogę wykupić jednorazowy pakiet Internetowy?

    Należy wysłać SMS z numeru, do którego ma być przypisany pakiet na numer 786 080 001 o treści: 2GB. Operator poinformuje o przyjęciu zamówienia zwrotnym SMS-em. Można również zalogować się do Portalu Abonenta na stronie www.toya.net.pl i wybrac odpowiednią opcję w zakładce TOYAmobilna.

  • Jak mogę sprawdzic stan pozostałych do wykorzystania srodków w ramach pakietów internetowych?

    Należy wysłać pusty SMS na numer 786 080 001 lub zalogować się do Portalu Abonenta na stronie www.toya.net.pl i wybrać odpowiednią opcję w zakładce TOYAmobilna. Informacja będzie uwzgledniać stan środków po zamknięciu ostatniej sesji internetowej.

  • W jaki sposób mogę zastrzec numer?

    Dzięki tej usłudze każdy Abonent ma możliwość zastrzeżenia prezentacji swojego numeru innym Abonentom.
 Możesz aktywować lub dezaktywować ukrywanie numeru poprzez ustawienia pokazywania numeru w opcjach telefonu. Możesz też ukryć swój numer dla wybranego połączenia, dodając przed wybieranym numerem prefiks #31#.


    Na przykład aby połączyć się z numerem 786xxxxxx ukrywając swój numer, należy zadzwonić na #31#786xxxxxx.

  • Jak aktywować/dezaktywować pocztę głosową?

    Usługa aktywowana jest w standardzie.

    • aktywacja – wyślij SMS na numer 786080001 o treści poczta odblokuj
    • dezaktywacja – wyślij SMS na numer 786080001 o treści poczta zablokuj
  • Czy mam domyślnie włączony roaming międzynarodowy?

    Usługa roamingu dostępna jest tylko po wykupieniu usługi cyklicznego Internetu 1GB, 10GB, 20GB lub INTERNET NO LIMIT.

    • aktywacja – wyślij SMS na numer 786080001 o treści: roaming odblokuj
    • dezaktywacja – wyślij SMS na numer 786080001 o treści: roaming zablokuj

    Aktywacja/dezaktywacja usługi dotyczy jednocześnie połączeń głosowych i transmisji danych.

    Koszt SMS-a wynosi tyle ile koszt zwykłego SMS-a w Twojej ofercie.

  • Mam wykupiony cykliczny pakiet Internetowy. Jaki mam roaming w UE?

    Dla cyklicznego pakietu Internetu 1GB – 260 MB,

    Dla cyklicznego pakietu Internetu 10 GB – 1,3 GB,

    Dla cyklicznego pakietu Internetu 20 GB – 2 GB,

    Dla cyklicznego pakietu Internetu INTERNET NO LIMIT – 3,3 GB.

  • Czy jednorazowe doładowanie pakietu danych 2 GB umożliwi mi korzystanie z roamingu?

    NIestety nie. Aby roaming działał, należy wykupić cykliczny pakiet Internetu.

  • Jak zablokować połączenia usług Premium?
    • aktywacja – wyślij SMS na numer 786080001 o treści: premium zablokuj
    • dezaktywacja – wyślij SMS na numer 786080001 o treści: premium odblokuj

    Koszt SMS-a wynosi tyle ile koszt zwykłego SMS-a w Twojej ofercie.

  • Czym są połączenia konferencyjne?

    Połączenia konferencyjne to opcja, dzięki której możesz rozmawiać z kilkoma osobami równocześnie (maksymalnie 5 osób i Ty). Wystarczy, że wykonasz zwykłe połączenie do jednej z osób i w trakcie jego trwania wybierasz kolejny numer. Pierwsze połączenie zostanie zawieszone, a Ty uzyskasz kontakt z drugą osobą. Po naciśnięciu przycisku "konferencja", rozmowy zostaną połączone (dokładny sposób postępowanie znajdziesz w instrukcji terminala).

    W ten sam sposób można dodawać kolejne osoby. Zestawianie konferencji może się różnić w zależności od modelu telefonu.

  • Jak przekierować połączenia?

    bezwarunkowe

    • aktywacja: *21*numer#
    • dezaktywacja: #21#

    gdy zajęty

    • aktywacja: *67*numer#
    • dezaktywacja: #67#

    gdy nie odpowiada

    • aktywacja: *61*numer#
    • dezaktywacja: #61#

    gdy nieosiągalny

    • aktywacja: *62*numer#
    • dezaktywacja: #62#

    Przykładowo aby przekierować bezwarunkowo wszystkie połączenia na numer 786xxxxxx należy zadzwonić na *21*786xxxxx

  • Czym jest blokada SIM LOCK?

    Blokada SIM LOCK zakładana była kiedyś przez operatorów telefonii komórkowej na aparaty telefonii komórkowej celem wykorzystywania ich tylko w danej sieci. Od kilku lat operatorzy nie zakładają już żadnych blokad, ale przed skorzystaniem z usługi TOYAmobilna, warto upewnić się czy jej nie ma.

  • Jak sprawdzić czy mam blokadę SIM LOCK?

    Wystarczy do telefonu włożyć kartę SIM innego operatora niż dotyczasowy i sprawdzić czy możesz wykonywać połączenia. Jeśli nadal masz wątpliwości to zadzwoń do Pomocy Technicznej TOYA.

  • Gdzie mogę zdjąć blokadę SIM LOCK?

    Blokadę może zdjąć Ci operator od którego kupiłeś telefon lub w punktach naprawiających telefony komórkowe.

Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA