Menu główne

🔍
Internet
PYTANIA OGÓLNE
  • Jak złożyć zamówienie na podłączenie Internetu?

    Zamówienie można złożyć dzwoniąc na numer infolinii : 42 6333 888  lub wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej zamow.toya.net.pl. Można również podpisać stosowną Umowę w Biurze Obsługi Abonenta.

  • W jakich dniach czynne są Biura Obsługi Abonenta w Łodzi?

    Biura Obsługi Abonenta są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 19.00. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na  https://toya.net.pl/kontakt-boa .

  • W jakich godzinach mogę dzwonić do Działu Pomocy TOYAnet?

    Dział Pomocy TOYAnet jest do Państwa dyspozycji w godzinach 8:00 – 22:00. Wystarczy zadzwonić pod numer 42 6333 888 lub wypełnić formularz zgłoszeniowy https://toya.net.pl/kontakt-boa .

  • Z jakimi systemami operacyjnymi współpracuje Internet w sieci TOYAnet?

    Internet w sieci TOYAnet można uruchomić na każdym systemie operacyjnym, który posiada obsługę protokołu TCP/IP, np. DOS, Windows, Unix, Linux, BSD, MacOS, BeOS, Novell, OS/2, Workbench, QNX, Amix, Android, Firefox OS, Chrome OS.

  • Czy w moim miejscu zamieszkania jest możliwość podłączenia Internetu w sieci TOYA?

    Prosimy sprawdzić dostępność usługi dzwoniąc na nr infolinii tel. 42 6333 888 lub na stronie toya.net.pl

  • Czy TOYA dostarcza internet używając światłowodu?

    Tak, w wybranych lokalizacjach używana jest technologia FTTH - GPON.

  • Jakie dokumenty potrzebne są do podpisania umowy?

    W celu podpisania Umowy abonenckiej należy okazać dowód tożsamości oraz tytuł prawny do lokalu, w którym zainstalowane ma być przyłącze Internetowe (np. przydział lokalu, odpis z księgi wieczystej, umowę najmu itp. ). Osoba prawna/ jednostka organizacyjna powinna dodatkowo posiadać odpis z rejestru działalności gospodarczej, NIP i REGON.

  • Czy Internet stacjonarny w TOYA posiada limity danych?

    Nie. Internet stacjonarny TOYA nie posiada żadnych limitów danych.

  • Jaka jest różnica między Internetem stacjonarnym a mobilnym?

    Internet mobilny korzysta z połączeń sieci komórkowych. Prędkość działania Internetu mobilnego zależna jest od wielu czynników takich jak : odległość od nadajnika, ilość osób podłączonych do nadajnika, typu połączenia (GPRS, EDGS, 3G, HSPA, LTE).

    Internet stacjonarny charakteryzuje się niezawodnością i stabilnością działania oraz gwarancją wybranej prędkości.

  • Ile urządzeń mogę podłączyć do modemu TOYA?

    W ramach każdego abonamentu można podłączyć do 32 urządzeń. Jeśli mają one być podłączone przewodowo, do modemu należy podłączyć urządzenie rozdzielające sygnał (np. switch, router, hub).

  • Czym różni się zwykły modem kablowy od modemu WIFI?

    Do zwykłego modemu kablowego urządzenie podłączane jest kablem ETHERNET, a opcja WIFI pozwala na bezprzewodową łączność z Internetem.

  • Jaka jest różnica między modemem WIFI a WIFI Plus?

    Modem WIFI działa na częstotliwości 2.4 GHz. Jest to najbardziej popularne pasmo wykorzystywane w Polsce. Ze względu na dużą popularność sprzętów wykorzystujących pasmo 2.4 GHz, ilość sieci w naszym otoczeniu bywa ogromna, a w efekcie sieć WIFI 2.4 GHz jest bardziej obciążona przez sąsiednie sieci.

    Modem WIFI Plus oferuje dwuzakresowe działanie – na paśmie 2.4 GHz i  5 GHz. Dzięki możliwości wykorzystania częstotliwości 5 GHz, kanały wewnątrz pasma nie nachodzą na siebie, są bardziej odizolowane, a co za tym idzie - zakłócenia są znikome. Osiągniemy dużo lepsze prędkości w sieci bezprzewodowej i będziemy mogli w pełni wykorzystać bardzo szybkie łącze internetowe. WIFI Plus zdecydowanie zmniejszy konflikty między różnymi sieciami, co wpływa pozytywnie na stabilność sieci i jej prędkość. Sieci nadające na paśmie 5GHz nie wchodzą w konflikt   z sieciami i innymi urządzeniami nadającymi w częstotliwości 2.4GHz, więc mamy dużo więcej "miejsca" dla siebie (chociażby ze względu na mniejszą popularność droższego sprzętu wykorzystującego wyższe pasma).

Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA