Każdy abonent, który zawiera umowę na TOYA TV i odbiera odbiornik, ma możliwość zapoznania się z ofertą wybranych, dodatkowych pakietów. Po 30 dniach dostępne są kanały z wybranego na umowie pakietu.
Piloty dostępne są w każdym Biurze Obsługi Abonenta.
Nie. Odbiornik z kartą tworzy komplet. Karta nie będzie działała na innych odbiornikach.
Odbiornik 3G, który dostają Państwo w momencie podłączenia, pozostaje własnością firmy TOYA. Urządzenie jest użyczane Państwu na cały czas trwania Umowy abonenckiej. Odbiornik 3G jest serwisowany przez pracowników TOYA bezpłatnie przez cały czas trwania umowy.
Dekodery innych platform cyfrowych, do TV Naziemnej lub wbudowany Tuner DVB-T, nie zapewni Państwu dostępu do usług telewizyjnych firmy TOYA. Ponadto odbiorniki 3G są urządzeniami zdecydowanie bardziej zaawansowanymi, oferującymi dostęp do szerokiej gamy kanałów oraz interaktywnych funkcji.
Jeżeli zawieszenie zostało dokonane na okres 1 miesiąca kalendarzowego, to odbiornik pozostaje w Państwa mieszkaniu. W przypadku, gdy zawieszenie ma trwać dłużej niż 1 miesiąc, odbiornik należy zwrócić do BOA w terminie 7 dni od daty zawieszenia usługi.