Menu główne

🔍
Telewizja 3G HD
PYTANIA DODATKOWE
  • Po 30 dniach od zainstalowaniu odbiornika 3G HD w moim lokalu nie mogę oglądać niektórych kanałów.

    Każdy abonent, który zawiera umowę na TOYA TV i odbiera odbiornik, ma możliwość zapoznania się z ofertą wybranych, dodatkowych pakietów. Po 30 dniach dostępne są kanały z wybranego na umowie pakietu.

  • Uszkodził mi się pilot odbiornika 3G. Gdzie mogę zakupić nowy?

    Piloty dostępne są w każdym Biurze Obsługi Abonenta.

  • Jeśli wyjmę kartę z jednego odbiornika i włożę do innego, to będę odbierać wykupione kanały?

    Nie. Odbiornik z kartą tworzy komplet. Karta nie będzie działała na innych odbiornikach.

  • Kto jest właścicielem odbiornika 3G HD?

    Odbiornik 3G, który dostają Państwo w momencie podłączenia, pozostaje własnością firmy TOYA. Urządzenie jest użyczane Państwu na cały czas trwania Umowy abonenckiej. Odbiornik 3G jest serwisowany przez pracowników TOYA bezpłatnie przez cały czas trwania umowy.

  • Posiadam już własny dekoder innej TV cyfrowej/ Naziemnej TV/wbudowany tuner DVB-T. Czy wobec tego muszę korzystać z odbiornika 3G dostarczonego przez TOYA?

    Dekodery innych platform cyfrowych, do TV Naziemnej lub wbudowany Tuner DVB-T, nie zapewni Państwu dostępu do usług telewizyjnych firmy TOYA. Ponadto odbiorniki 3G są urządzeniami zdecydowanie bardziej zaawansowanymi, oferującymi dostęp do szerokiej gamy kanałów oraz interaktywnych funkcji.

  • Co dzieje się z Odbiornikiem 3G HD w momencie zawieszenia umowy?

    Jeżeli zawieszenie zostało dokonane na okres 1 miesiąca kalendarzowego, to odbiornik pozostaje w Państwa mieszkaniu. W przypadku, gdy zawieszenie ma trwać dłużej niż 1 miesiąc, odbiornik należy zwrócić do BOA w terminie 7 dni od daty zawieszenia usługi.

Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA