Menu główne

🔍
Telefonia
INSTALACJA
  • Jak wygląda internetowe przyłącze do usługi TOYAtel?

    Wykonanie przyłącza telefonicznego polega za zainstalowaniu dodatkowego urządzenia separującego dane telewizyjne od cyfrowych oraz doprowadzenie przewodu koncentrycznego do modemu kablowego, do którego podłączony ma być aparat telefoniczny.  Do poprawnego wykonania instalacji niezbędny jest swobodny dostęp do gniazda TV, do którego ma być podłączony modem, a w przypadku łączenia/rozgałęzienia kabla koncentrycznego przed tym gniazdem – swobodny dostęp do tego elementu.

    W przypadku gdy korzystają już Państwo z usługi dostępu do Internetu TOYAnet, do posiadanego modemu kablowego należy podłączyć aparat telefoniczny za pomocą kabla telefonicznego (RJ-11).

  • Co obejmuje opłata instalacyjna i aktywacyjna?

    Opłata instalacyjna i aktywacyjna  obejmuje wykonanie przyłącza dla usługi TOYAtel w mieszkaniu oraz podłączenie modemu kablowego przez pracowników TOYA.  Opłata aktywacyjna nie obejmuje podłączenia sieci wewnętrznej (np. większej ilości aparatów telefonicznych, centrali telefonicznych).

  • Co jest niezbędne do podłączenia usługi TOYAtel?

    Państwa aparat telefoniczny powinien posiadać możliwość wybierania tonowego oraz być wyposażony  w standardowe telefoniczne wejście RJ-11. W przypadku gdy posiadają Państwo starszy model aparatu, należy zaopatrzyć się w model spełniający powyższe wymagania  (od wielu lat na rynku dostępne są aparaty współpracujące z usługą TOYAtel).

  • Co znajduje się w zestawie TOYAtel?

    W zestawie znajduje się: modem kablowy, zasilacz, instrukcja obsługi, protokół odbioru.

    Wraz z Urządzeniem dostępowym – modemem TOYA nie jest dostarczany kabel połączeniowy.

    Zakup kabla RJ11 o odpowiedniej długości leży w gestii Abonenta. Kable takie można zakupić w Biurach Obsługi Abonenta w cenie zgodnej z Cennikiem usług TOYA.

  • Czy można wykorzystać instalację telefoniczną, którą wykonała poprzednia firma?

    Niestety nie można jednoznacznie stwierdzić czy da się wykorzystać instalację, która już jest wykorzystywana u Państwa w domu. Podczas wizyty naszego pracownika można poprosić go o sprawdzenie czy jest taka możliwość.

Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA