Każdy abonent, który zawiera umowę na usługę telewizji i odbiera odbiornik, ma możliwość zapoznania się z ofertą wybranych, dodatkowych pakietów. Po 30 dniach dostępne są kanały z wybranego na umowie pakietu.
Piloty dostępne są w każdym Biurze Obsługi Abonenta.
Odbiornik MAXX 4K, który dostają Państwo w momencie podłączenia, pozostaje własnością firmy TOYA. Urządzenie jest użyczane Państwu na cały czas trwania Umowy abonenckiej. Odbiornik MAXX 4K jest serwisowany przez pracowników TOYA bezpłatnie przez cały czas trwania umowy.
Dekodery innych platform cyfrowych, do TV Naziemnej lub wbudowany Tuner DVB-T, nie zapewni Państwu dostępu do usług telewizyjnych firmy TOYA. Ponadto odbiorniki MAXX 4K są urządzeniami zdecydowanie bardziej zaawansowanymi, oferującymi dostęp do szerokiej gamy kanałów oraz interaktywnych funkcji.
Jeżeli zawieszenie zostało dokonane na okres 1 miesiąca kalendarzowego, to odbiornik pozostaje w Państwa mieszkaniu. W przypadku, gdy zawieszenie ma trwać dłużej niż 1 miesiąc, odbiornik należy zwrócić do BOA w terminie 7 dni od daty zawieszenia usługi.