Menu główne

🔍
Telewizja MAXX 4K
PYTANIA DODATKOWE
  • Po 30 dniach od zainstalowaniu odbiornika MAXX 4K nie mogę oglądać niektórych kanałów.

    Każdy abonent, który zawiera umowę na usługę telewizji i odbiera odbiornik, ma możliwość zapoznania się z ofertą wybranych, dodatkowych pakietów. Po 30 dniach dostępne są kanały z wybranego na umowie pakietu.

  • Uszkodził mi się pilot odbiornika MAXX 4K. Gdzie mogę dostać nowy?

    Piloty dostępne są w każdym Biurze Obsługi Abonenta.

  • Kto jest właścicielem odbiornika MAXX 4K?

    Odbiornik MAXX 4K, który dostają Państwo w momencie podłączenia, pozostaje własnością firmy TOYA. Urządzenie jest użyczane Państwu na cały czas trwania Umowy abonenckiej. Odbiornik MAXX 4K jest serwisowany przez pracowników TOYA bezpłatnie przez cały czas trwania umowy.

  • Posiadam już własny dekoder innej TV cyfrowej/ Naziemnej TV/wbudowany tuner DVB-T. Czy wobec tego muszę korzystać z odbiornika MAXX 4K dostarczonego przez TOYA?

    Dekodery innych platform cyfrowych, do TV Naziemnej lub wbudowany Tuner DVB-T, nie zapewni Państwu dostępu do usług telewizyjnych firmy TOYA. Ponadto odbiorniki MAXX 4K są urządzeniami zdecydowanie bardziej zaawansowanymi, oferującymi dostęp do szerokiej gamy kanałów oraz interaktywnych funkcji.

  • Co dzieje się z Odbiornikiem MAXX 4K w momencie zawieszenia umowy?

    Jeżeli zawieszenie zostało dokonane na okres 1 miesiąca kalendarzowego, to odbiornik pozostaje w Państwa mieszkaniu. W przypadku, gdy zawieszenie ma trwać dłużej niż 1 miesiąc, odbiornik należy zwrócić do BOA w terminie 7 dni od daty zawieszenia usługi.