Menu główne

🔍
Telewizja MAXX 4K
WSPARCIE TECHNICZNE
  • Nie ma wizji i fonii przez odbiornik MAXX 4K. Co mam zrobić?

    Brak wizji i fonii może być spowodowany np. przez wypięty kabel HDMI, odbiornik telewizyjny może być przełączony na inne źródło sygnału niż wpięty do odbiornika TV kabel. Należy również sprawdzić, czy odbiornik jest podłączony do prądu. Jeśli na odbiorniku pojawia się jakikolwiek komunikat z dekodera, prosimy o kontakt z infolinią : 42 6333 888.

  • Pojawia się informacja przez dekoder: Brak kanałów lub Słaby sygnał. Co zrobić?

    Oba komunikaty błędów należy weryfikować, jak poniżej. Jeśli proces ten nie przyniósł rozwiązania, prosimy o kontakt z pomocą techniczną TOYA: pod nr 42 6333 888 lub wypełnić formularz zgłoszeniowy https://toya.net.pl/kontakt .

    Komunikat błędu Brak kanałów:

    Lista kanałów na odbiorniku MAXX 4K każdorazowo pobiera się automatycznie po każdym uruchomieniu prądowym. Jednak, jeśli wystąpi komunikat błędu jak wyżej, należy w pierwszej kolejności sprawdzić poprawność połączenia WiFi w Ustawienia systemu(lewy przycisk przycisku nawigacyjnego) -> Sieć i internet . Wybrana przez nas, domowa sieć WiFi powinna mieć status: Połączono. Jeśli występuje inny status sieci, należy zresetować połączenie WiFi poprzez wyłączenie/włączenie połączenia w podmenu Sieć i internet (kliknąć pojedynczo w niebieski znacznik).

    Jeśli połączenie WiFi ma poprawny status, należy ponownie pobrać listę kanałów. Wykonujemy to wchodząc do podręcznego menu opcji, (lewą strzałką na pilocie), następnie wybierając Ustawienia oraz O aplikacji. Klikamy opcję: Instaluj kanały, następnie po odczekaniu chwili, kanały powinny zostać pobrane.

    Komunikat błędu Słaby sygnał(Brak sygnału):

    Istnieje możliwość, że mimo poprawnie pobranej listy kanałów, odbiornik będzie wyświetlał komunikat jak powyżej. W tym przypadku należy upewnić się, czy połączenie sygnałowe jest poprawne.

    Gdy te informacje nie pomogą i nadal pojawiają się komunikaty, prosimy o kontakt z pomocą techniczną TOYA(jak powyżej).

  • Brak dźwięku w odbiorniku MAXX 4K. Co jest przyczyną?

    Aby zweryfikować brak dźwięku należy sprawdzić, czy dekoder MAXX 4K oraz odbiornik TV nie zostały wyciszone. Następnie, jeśli wyciszenie nie jest powodem braku dźwięku należy przełączyć kanał na inny i zweryfkować, czy problem nie dotyczy tylko jednego kanału/ścieżki audio. Gdy problem dotyczy więcej niż jednego kanału należy zgłoszenie kierować do pomocy technicznej TOYA, pod nr tel. : 42 6333 888.

  • Na programach TV widoczne czarne pasy po bokach. Co jest przyczyną?

    Programy TV nie zawsze nadają pełnoekranowy obraz panoramiczny, wówczas dla zachowania poprawnych proporcji obrazu umieszczane są po bokach czarne pasy. TOYA nie ma wpływu na treść i format materiału nadawanego przez nadawców. W podmenu Ustawienia -> Tryb wyświetlania, jest możliwość dostosowania proporcji ekranu wedle indywidualnych potrzeb.

  • Słaba jakość programów HD/4K. Co jest przyczyną?

    Nie wszystkie materiały nadawane na kanałach HD/4K są w natywnej jakości. Często na tych kanałach nadawcy emitują materiały niższych rozdzielczości. W takiej sytuacji, zależnie od techniki jaką wykorzysta nadawca, może nastąpić wyraźne pogorszenie jakości lub zmniejszenie obrazu na ekranie.

  • Gdy korzystam z przycisków w pilocie, odbiornik nie działa prawidłowo, nie zmienia kanałów, czy blokuje się. Co mogę sprawdzić?

    Należy przede wszystkim sprawdzić, czy baterie nie uległy wyczerpaniu. Jeśli mimo weryfikacji baterii, nadal wciskane przyciski na pilocie nie wykonują żadnych działań w połączeniu z odbiornikiem MAXX 4K, należy skontaktować się z działem pomocy technicznej TOYA, pod nr tel. : 42 6333 888.

  • Ustawiony przeze mnie kod PIN nie działa.

    Kod nie jest wpisywany poprawnie lub inna osoba go zmieniła. Jeśli nadal problem będzie występował, prosimy o kontakt z pomoca techniczną TOYA : 42 6333 888.

  • Jak podłączyć kino domowe z odbiornikiem MAXX 4K?

    Odbiornik MAXX 4K posiada wyjście optyczne. Najlepiej, więc podłączyć kino domowe za pomocą przewodu optycznego.

  • Czy w odbiorniku jest możliwość sprawdzenia szybkości łącza internetowego?

    Tak. W Ustawieniach odbiornika, w opcji: Status sieci, dostępny jest Test szybkości łącza, dzięki czemu, abonent ma możliwość sprawdzić jakość połączenia internetowego.