Brak wizji i fonii może być spowodowany np. przez wypięty kabel HDMI, odbiornik telewizyjny może być przełączony na inne źródło sygnału niż wpięty do odbiornika TV kabel. Należy również sprawdzić czy odbiornik jest podłączony do prądu. Jeśli na odbiorniku pojawia się jakikolwiek komunikat z dekodera, prosimy o kontakt z infolinią : 42 6333 888.
Należy sprawdzić czy nie został ustawiony tryb Dolby Digital (DD) dla oglądanego kanału lub czy nie został wybrany tryb wyciszenia bądź czy dźwięk nie został ustawiony na minimum.
Należy również sprawdzić czy przewody połączeniowe z telewizorem/zestawem Hi-Fi nie są poluzowane.
Programy HD nie zawsze nadają pełnoekranowy obraz panoramiczny, wówczas dla zachowania poprawnych proporcji obrazu umieszczane są po bokach czarne pasy. TOYA nie ma wpływu na treść i format materiału nadawanego przez nadawców.
Nie wszystkie materiały nadawane na kanałach HD są w standardzie HD. Często na kanałach HD nadawcy emitują materiały SD. W takiej sytuacji, zależnie od techniki jaką wykorzysta nadawca, może nastąpić wyraźne pogorszenie jakości lub zmniejszenie obrazu na ekranie.
Odbiornik HD powinien być na stałe podłączony do zasilania. Zalecane jest przełączanie Odbiornika w stan czuwania, gdy jest nieużywany. W tym trybie automatycznie aktualizowana jest lista dostępnych kanałów oraz oprogramowanie Odbiornika.
Należy przede wszystkim sprawdzić czy baterie nie uległy wyczerpaniu.
Jeśli baterie są dobre to:
a) Należy sprawdzić działanie pilota z dużej odleglości upewniając się, że jest on skierowany prosto w Odbiornik.
b) Następnie ponowić próbę stopniowo zmniejszając odległość.
c) Jeśli nawet z niedużej odległości Odbiornik nie reaguje na działanie pilota może być konieczna wymiana pilota lub Odbiornika
d) Jeśli przy zwiększaniu odległości lub zmianie kąta pilot przestaje działać, może to być spowodowane zakłóceniem sygnału.
Pilot musi być skierowany bezpośrednio w Odbiornik, aby działał poprawnie.
Odbiornik posiada diodę odbierającą sygnały pilota za wyświetlaczem w centralnej jego części.
Należy sprawdzić czy telewizor przełączony jest na odbiór sygnału z odpowiedniego źródła – wyjścia HDMI.
Większość telewizorów posiada wiele wyjść HDMI. Państwa telewizor połączony jest z odbiornikiem 3G jednym wyjściem. Aby znaleźć źródło w Państwa odbiorniku telewizyjnym, należy odnaleźć na pilocie odpowiedni przycisk do jego zmiany : SOURCE, INPUT lub symbol podobny do:
Zablokowały się przyciski na pilocie.
Kod nie jest wpisywany poprawnie lub inna osoba go zmieniła.
Zarówno odbiornik 3G jak i 3G PVR posiadają wyjście optyczne. Najlepiej więc podłączyć kino domowe za pomocą kabla optycznego.