Menu główne

Pomoc

Pomoc - telewizja Pomoc - Internet Pomoc - telefonia stacjonarna Pomoc - telewizja trzeciej generacji Pomoc - telefonia mobilna

Pytania ogólne

Zamówienie można złożyć na drukach dostępnych w każdym Biurze Obsługi Abonenta lub wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej zamow.toya.net.pl.
Biura Obsługi Abonenta są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 19.00.
Wykonanie przyłącza internetowego polega za zainstalowaniu dodatkowego urządzenia separującego dane telewizyjne od cyfrowych oraz doprowadzenie przewodu koncentrycznego do modemu kablowego.
Opłata instalacyjna obejmuje wykonanie przyłącza internetowego w mieszkaniu oraz konfigurację modemu kablowego przez pracowników TOYA. Jeżeli usługa jest wykupiona na więcej niż jeden terminal komputerowy, opłata instalacyjna obejmuje zarówno wykonanie przyłącza, jak i konfigurację tylko pierwszego z terminali.
Do poprawnego wykonania, a przede wszystkim konfiguracji Internetu w Państwa mieszkaniach, niezbędne są:
  • sprawny komputer z zainstalowaną samodzielnie kartą sieciową wraz z obsługą protokołu TCP/IP,
  • nośnik z instalacyjną wersją używanego przez Państwa systemu operacyjnego,
  • nośnik ze sterownikami do zainstalowanej u Państwa karty sieciowej.
Tak, wymagane jest, aby w procesie instalacji w komputerze zostały zainstalowane składniki umożliwiające poprawną obsługę protokołu TCP/IP, a więc sterowniki karty sieciowej, protokół TCP/IP.
Zakup karty sieciowej spoczywa w gestii użytkownika. Sugerujemy wybór kart sieciowych renomowanych firm, takich jak: 3Com, Intel.
Modem kablowy, który dostają Państwo w momencie podłączenia do sieci, pozostaje własnością firmy Toya. Urządzenie jest użyczane Państwu na cały czas trwania internetowej umowy abonenckiej. Modem jest serwisowany bezpłatnie przez cały czas trwania umowy.
Modemy zarówno w postaci karty do komputera, jak i urządzenia zewnętrznego, w większości przypadków są urządzeniami przeznaczonymi do komunikacji przy użyciu linii telefonicznych. Modemy te nie współpracują z sieciami kablowymi. Ponadto modemy kablowe są urządzeniami zdecydowanie bardziej zaawansowanymi, oferującymi dużo wyższe prędkości transmisji.
Jeżeli zawieszenie zostało dokonane na okres 1 miesiąca kalendarzowego, to modem pozostaje w mieszkaniu Abonenta. Pracownicy Działu Pomocy TOYAnet dokonują tylko jego zdalnego odłączenia od sieci. W przypadku, gdy zawieszenie ma trwać dłużej niż 1 miesiąc, modem należy zwrócić do BOA w terminie 7 dni od daty zawieszenia umowy.
Dane teleadresowe Działu Pomocy TOYAnet znajdują się tutaj.
Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA