Jakość połączeń nie odbiega od jakości oferowanej przez innych operatorów .
Zamówienie można złożyć dzwoniąc na numer infolinii : 42 6333 888 lub wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej toya.net.pl/komorkowa. Można również podpisać stosowną Umowę w Biurze Obsługi Abonenta.
Dział Pomocy technicznej jest do Państwa dyspozycji w godzinach 8:00 – 22:00. Wystarczy zadzwonić pod numer 42 6333 888 lub wypełnić formularz zgłoszeniowyhttps://toya.net.pl/kontakt-boa .
Tak. TOYA nie posiada w swojej ofercie telefonów komórkowych/smartfonów.
Nie. Aby korzystać z usługi TOYAmobilna nie jest wymagane posiadanie innych usług TOYA, ale musisz wiedzieć, że posiadając inne usługi w TOYA, abonament jest tańszy.
Aktualne cenniki wraz z obowiązującymi promocjami dostępne są na stronie www.toya.net.pl.
Numery są przydzielane automatycznie i nie ma możliwości wyboru numeru w TOYAmobilna.
Istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora.
Ważne jest aby u dotychczasowego operatora nie była złożona żadna dyspozycja np. rezygnacja, zmiana abonenta itp. oraz w przypadku usługi na kartę aby miała ona ważność. Numer telefonu można przenieść tylko wtedy gdy jest on aktywny. W celu uzyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt z Infolinia pod numerem telefonu 42 6333 888 lub lokalnym BOA.
Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne. Dodatkowo TOYA realizuje wszelkie formalności związane z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora.
Oczywiście. Ważne jest aby karta była poprawnie zarejestrowana u dotychczasowego operatora – Twoje imię i nazwisko, PESEL i numer telefonu muszą zgadzać się z danymi na dokumentach TOYA. Pamiętaj również o tym, aby Twoje doładowanie na karcie było aktualne, tak abyś miał możliwość nie tylko przyjmowania połączeń, ale również ich wykonywania na conajmniej 2 tygodnie do przodu od dnia podpisanie dokumentów do przeniesienia numeru.
Masz prawo przenieść swój numer nawet następnego dnia od podpisania stosownych dokumentów, bez względu na to czy jest to dzień roboczy czy wolny od pracy. Przy wyborze dnia do przeniesienia, prosimy wziąć pod uwagę środki zgromadzone na karcie i oszacować ile czasu porzeba na ich wykorzystanie. Po przeniesieniu numeru do nowego operatora, środki te przepadają.
Tak, TOYA wysyłając do operatora zamówienie przeniesienia Twojego numeru, jednocześnie wypowiada umowę na usługę przypisaną do przenoszonego numeru.
Formalności związane z przeniesieniem numeru na koniec Umowy terminowej u obecnego operatora można załatwiać maksymalnie 4 miesiące przed zakończeniem zobowiązania.
Tak, pod warunkiem, że taka osoba podczas podpisywania dokumentów, będzie miała Państwa pisemne upoważnienie do przeniesienia numeru.
Tak, ale tylko pod warunkiem, że nie posiada on tzw. blokady SIM LOCK.
Jakość połączeń nie odbiega od jakości oferowanej przez innych operatorów .