Zamówienie można złożyć dzwoniąc na numer infolinii : 42 6333 888 lub wypełniając formularz znajdujący się na stronie internetowej toya.net.pl/telefonia. Można również podpisać stosowną Umowę w Biurze Obsługi Abonenta.
Dział Pomocy TOYAtel jest do Państwa dyspozycji w godzinach 8:00 – 22:00. Wystarczy zadzwonić pod numer 42 6333 888 lub wypełnić formularz zgłoszeniowy https://toya.net.pl/kontakt-boa .
Usługa TOYAtel opiera się na technologii transmisji głosu z wykorzystaniem łącz internetowych, tzw. VOIP.
Abonenci TOYA mogą korzystać z usługi Telefonii internetowej TOYAtel bez konieczności posiadania stałego dostępu do Internetu ani komputera.
Nie. Do korzystania z usługi TOYAtel nie jest wymagane posiadanie pakietu telewizyjnego.
Aktualne cenniki wraz z obowiązującymi promocjami dostępne są na stronie www.toya.net.pl.
Numery są przydzielane automatycznie i nie ma możliwości wyboru numeru w TOYAtel. Wyjątkiem są numery złote i srebrne, które można zakupić po uiszczeniu opłaty zgodnej z cennikiem.
Istnieje możliwość przeniesienia numeru od innego operatora.
Ważne jest aby u dotychczasowego operatora nie była złożona żadna dyspozycja np. rezygnacja, zmiana lokalizacji, zmiana abonenta itp. Numer telefonu można przenieść tylko wtedy gdy jest on aktywny. W celu uzyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt z Infolinia pod numerem telefonu 42 6333 888 lub lokalnym BOA.
Przeniesienie numeru jest zupełnie bezpłatne. Dodatkowo TOYA realizuje wszelkie formalności związane z przeniesieniem numeru od dotychczasowego operatora.
Tak, pod warunkiem, że taka osoba podczas podpisywania dokumentów, będzie miała Państwa pisemne upoważnienie do przeniesienia numeru.
DAY – natychmiastowy, wskazany przez Abonenta. Wybierając ten tryb musicie Państwo liczyć się z tym, że dotychczasowy operator ma prawo pobrać opłatę abonamentową za okres rozliczeniowy, który Państwa obowiązuje i/lub koszty zerwania umowy lojalnościowej, jeśli korzystacie z promocji.
END – na koniec najbliższego okresu rozliczeniowego. Wybierając ten tryb należy pamiętać, że w przypadku gdy Państwa umowa jest terminowa, operator ma prawo naliczyć koszty zerwania umowy lojalnościowej.
EOP – na koniec umowy lojalnościowej. W przypadku gdy nie pamiętają Państwo do kiedy jest zobowiązanie na telefon u obecnego operatora, tryb ten pozwoli na zweryfikowanie przez niego terminu zakończenia zobowiązania i wyznaczenie prawidłowej daty przeniesienia, tak aby nie naliczono Państwu żadnych kosztów za zerwanie umowy terminowej.
Formalności związane z przeniesieniem numeru na koniec umowy terminowej u obecnego operatora można załatwiać maksymalnie 4 miesiące przed zakończeniem zobowiązania.
Tak, TOYA wysyłając do operatora zamówienie przeniesienia Twojego numeru, jednocześnie wypowiada umowę na usługę telefoniczną.
Nie. Podpisując dokumenty przeniesienia numeru stacjonarnego, upoważniają nas Państwo TYLKO do wypowiedzenia umowy na telefon stacjonarny. Dla pozostałych usług wykupionych u obecnego operatora, Abonent sam decyduje czy wypowiada umowę czy je zostawia.
Za pomocą modemu i normalnego telefonu, Państwa głos jest konwertowany do postaci cyfrowej i przesyłany przez modem kablowy do serwerów TOYA. Następnie dane są przesyłane do zewnętrznego operatora, który realizuje połączenie z wybranym numerem stacjonarnym lub komórkowym.
Jakość połączenia nie odbiega od jakości oferowanej w tradycyjnej telefonii.
Z usługi telefonicznej TOYAtel można skorzystać poprzez analogowy telefon stacjonarny lub inne urządzenie telekomunikacyjne z wybieraniem tonowym wyposażone w port ze złączem RJ11.