Korzystasz z usług TOYA, ale nie używasz jeszcze konta w panelu obsługi eBOA? Czas to zmienić! Dzięki eBOA zyskujesz łatwy dostęp do podglądu swoich pakietów, faktur, ustawień sprzętu i aktualnej oferty. Możesz też swobodnie konfigurować usługi i łatwo modyfikować je zgodnie ze swoimi potrzebami. Jak zalogować się i korzystać z eBOA?
TOYA eBOA — jak dostać się do panelu obsługi klienta?
Korzystanie z eBOA jest intuicyjne i proste. Interfejs strony został zaprojektowany w taki sposób, aby można było z łatwością się po niej poruszać. Po zalogowaniu się do panelu, zyskujesz dostęp do najważniejszych dla siebie funkcji.
Jeśli chcesz zyskać dostęp do eBOA, wejdź na stronę https://eboa.toya.net.pl — tam możesz się zalogować. Aby to zrobić, użyj:
- adresu e-mail podanego podczas podpisywania umowy,
- hasła (jeśli go nie pamiętasz, możesz je zresetować i ustawić nowe).
W przypadku, gdy nie masz jeszcze konta, najpierw musisz się zarejestrować.
Co zrobić, jeśli nie pamiętasz adresu e-mail lub hasła do eBOA?
Jeżeli jeszcze nie korzystałeś z eBOA, nie pamiętasz adresu e-mail, który podałeś podczas zawierania umowy lub utraciłeś ustanowione wcześniej hasło, bez problemu możesz ponownie zarejestrować się do eBOA, wykorzystując uproszczoną metodę z użyciem numeru telefonu. Jeśli nie podałeś numeru telefonu na umowie wybierz rejestrację za pomocą adresu email.
W razie jakichkolwiek problemów z zalogowaniem się do panelu obsługi klienta lub rejestracją, skontaktuj się z infolinią: 42 6333 888.
Co możesz zrobić w TOYA eBOA? Sprawdzić usługi, z których korzystasz!
Zakładka Twoje usługi pozwoli Ci szybko i wygodnie sprawdzić pakiety oraz usługi, z których aktualnie korzystasz. Z tego poziomu możesz podejrzeć szczegóły: co wchodzi w skład wybranego przez Ciebie pakietu, jakie są okresy zobowiązania i ile wynosi miesięczny abonament. Zyskujesz także podgląd do informacji o tym, z jakich urządzeń korzystasz.
eBOA — szybko i wygodnie konfiguruj usługi i pakiety
Zakładka Konfiguracja usług przyda Ci się, jeśli chcesz cokolwiek zmienić w dotychczasowych usługach i to bez wychodzenia z domu. Możesz zmodyfikować ofertę telewizji, Internetu i telefonu. Zamówisz też dodatkowe pakiety telewizyjne i usługi (jak np. Bezpieczny Internet) oraz zarządzisz tymi, do których już masz dostęp. Z tego poziomu zmienisz też ustawienia WiFi (np. hasło).
Ta zakładka posłuży Ci także do podglądu i modyfikacji funkcji powiązanych z telefonem komórkowym i stacjonarnym. Możesz m.in. włączyć lub wyłączyć pocztę głosową, dowiedzieć się, jak zastrzec swój numer czy przekierowywać go w wybranych przez siebie sytuacjach.
Te artykuły również mogą Cię zainteresować:
>> Jak sprawdzić, kto dzwonił na Twój numer telefonu?
>> Abonament bez telefonu – dlaczego warto się na niego zdecydować?
Jeśli masz już wykupioną usługę HBO Max lub Canal+ możesz tutaj również uzyskać kody dostępowe do serwisów streaming’owych i zapoznać się z procesem rejestracji.
>> Tutak dodać odpowiednie linki do opisów obu pakietów/platform. <<
TOYA eBOA — sprawdzaj najnowsze oferty
Zakładka Oferta dla Ciebie powstała, by w dowolnym momencie móc skorzystać z aktualnych promocji. Z tego poziomu panelu obsługi klienta zobaczysz, jakie pakiety telewizji, Internetu czy telefonu warto wybrać, by cieszyć się jeszcze większymi możliwościami. Po wybraniu odpowiedniego kafelka z ofertą, poznasz jej szczegóły — dowiesz się, co wchodzi w skład danego pakietu i zapoznasz się z regulaminem promocji. Kliknij wybieram i postępuj zgodnie z dalszymi instrukcjami na ekranie, aby cieszyć się najnowszą ofertą TOYA.
Jeśli lubisz być na bieżąco z najpopularniejszymi filmami i serialami, koniecznie sprawdź pakiet HBO Max i przeczytaj artykuł: Najlepsze seriale HBO: top 5 wciągających tytułów na platformie HBO Max. Dzięki temu nic Cię nie ominie!
Bądź na bieżąco z płatnościami dzięki eBOA
Za sprawą zakładki Płatności, możesz szybko podejrzeć i pobrać swoje faktury, sprawdzić statusy płatności czy upewnić się co do numeru rachunku, na który powinny wpływać Twoje opłaty. Co więcej, to właśnie w tym miejscu możesz też wygodnie opłacić bieżącą fakturę — wystarczy, że wybierzesz opcję „opłać” i będziesz postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Do czego jeszcze może przydać Ci się TOYA eBOA?
Panel obsługi klienta to także źródło podstawowych informacji o Abonencie i usługach. W eBOA sprawdzisz m.in.:
- imię, nazwisko oraz kod Abonenta,
- adres do korespondencji,
- adresy świadczenia usług,
- dane kontaktowe: numer telefonu, adres e-mail (w eBOA możesz je łatwo zmienić),
- informacje o zgodach (np. na ekoFakturę).
Za sprawą panelu obsługi klienta możesz też zmienić hasło do konta oraz założyć dodatkowe konto pocztowe (wystarczy, że wybierzesz ikonę serwisu, do którego chcesz dodać konto i uzupełnisz kilka komórek formularza).
>> W razie ewentualnych pytań czy problemów, możesz się z nami skontaktować przez formularz. Wybierz kategorię zgłoszenia (np. oferta, pomoc techniczna NET itd.), ustal preferowaną przez siebie porę kontaktu i wpisz treść wiadomości, która przybliży nam Twój wątek. <<