Menu główne

Gwiazda jakości obsługi 2024 dla firmy TOYA

04-06-2024

Miło nam poinformować, że w XVII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, 
głosami konsumentów firma TOYA została uhonorowana tytułem: Gwiazda Jakości Obsługi 2024

To kolejne, trzecie już z rzędu takich wyróżnień!  Nasza firma ponownie osiągnęła wysoki wskaźnik jakości obsługi, a marka TOYA uzyskała rekomendacje klientów na 2024 rok.

Warto zauważyć, że o przyznaniu wyróżnienia decydują opinie konsumentów, którzy oceniają przeszło 40 000 firm z niemal 200 branż, na platformie jakoscobslugi.pl. XVII edycja trwała od 01.01.2023 r. do 01.12.2023 r.

Na podstawie opinii konsumentów wyłoniono marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi lub odpowiednio dużą próbą ilościową, które zakwalifikowały się do drugiego etapu badania. Dodatkowe badanie ankietowe metoda CAWI jest przeprowadzane przy współpracy z ekspertami z SecretClient®. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo rekomendacji na 2024 rok (wskaźnik NPS).

Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024.