Menu główne

TOYA w Krakowie!

Od 3 kwietnia, usługi łódzkiej firmy TOYA będą dostępne w Krakowie. Jest to możliwe dzięki połączeniu z lokalną, krakowską firmą T-MONT, której TOYA od kilku lat dostarczała, jako doświadczony, zaawansowany technologicznie operator telekomunikacyjny, usługę dostępu do telewizji cyfrowej i usług mobilnych.

Abonenci już od najbliższego poniedziałku będą mogli korzystać ze specjalnie przygotowanej promocji usług telekomunikacyjnych: telewizji, szybkiego Internetu, telefonii, dostępnych również w wersji mobilnej.
W wyniku połączenia firm, TOYA od początku działania na terenie Krakowa objęła swoim zasięgiem kilkadziesiąt tysięcy mieszkań. Już zawarte umowy z kolejnymi właścicielami zasobów mieszkaniowych pozwalają na podwojenie aktualnego zasięgu sieci do końca roku. Całe miasto, TOYA planuje okablować w ciągu 2-3 lat. Dla wygody klientów od pierwszego dnia, w różnych rejonach miasta, otwarte zostaną trzy Biura Obsługi Abonenta (w tym dwa nowe): przy ul. Kapelanka 13A, Marii Dąbrowskiej 17G i Na Kozłówce 10. 

Część przejętych sieci jest zbudowana w nowoczesnej technologii HFC (hybrid fiber coax). Jednak większość infrastruktury jest oparta na systemie GPON - światłowód do domu i w tej właśnie technologii będą realizowane wszystkie nowe inwestycje. 

Równocześnie ze startem usług rusza w Krakowie intensywna, wizerunkowa kampania reklamowa w prasie, radiu i na bilbordach. Za kreację i realizację odpowiada Dział Wizerunku i Promocji TOYA.Motywem przewodnim jest hasło: „My też kochamy Kraków”.

Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny TOYA tak interpretuje znaczenie hasła reklamowego: – TOYA działa na rynkach lokalnych, w kilku miastach w Polsce, w szczególności w Łodzi, gdzie sieć należy do najbardziej
rozległych. Naszym atutem jest bycie blisko klienta, obserwacja lokalnego rynku i szybka reakcja na jego potrzeby. Wierzymy, że nasze pozytywne doświadczenia jesteśmy w stanie przenieść do Krakowa, drugiego, co do wielkości miasta w Polsce. Kochamy Kraków to kilka deklaracji dla wszystkich mieszkańców. Dołożymy wszelkich starań aby usługi telekomunikacyjne spełniały potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta. Wprowadzimy zdrową konkurencję, która w konsekwencji podniesie poziom usług i obniży ceny. Odwiedzimy każde mieszkanie aby pomóc rodzinom w optymalizacji posiadanych usług i obniżyć płacone dotychczas rachunki.

« Powrót

Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA