Menu główne

Oferty pracy



Jeśli chcesz uczestniczyć w dynamicznym rozwoju naszej firmy
proponujemy ci pracę na stanowisku

Specjalista Działu Pomocy Technicznej

Miejsce pracy: Łódź

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • bieżąca komunikacja z klientem,
  • zapewnienie profesjonalnej, wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie z obowiązującymi standardami,
  • bieżąca współpraca z pracownikami innych działów w firmie w celu diagnozy i rozwiązywania problemu,
  • korzystanie z narzędzi wskazanych przez pracodawcę.

NASZE WYMAGANIA:

  • absolwent lub student ostatnich lat studiów wyżyszych (preferowany kierunek - informatyka)
  • ogólna znajomość zagadnień obszaru IT (znajomość systemów Windows, podstawowych usług sieciowych i umiejętność budowy oraz admnistrowania sieciami LAN, WAN),
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra komunikacja interpersonalna,
  • dokładność i zaangażowanie w wykonywane zadania,
  • odporność na stres,
  • znajomość systemów Linux, Mac OS będzie dodatkowym atutem.

Zainteresowany?


APLIKUJ

lub

wyślij na adres itrekrutacja@toya.com.pl
TOYA - Sieć dobrych połączeń

Jeden z sześciu największych operatorów kablowych w Polsce i jako jedyny z nich jest oparty wyłącznie na polskim kapitale. Oferuje nowoczesne usługi telekomunikacyjne: telewizję cyfrową, dostęp do szerokopasmowego Internetu oraz telefonię, zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie. Swoje usługi świadczy dla 170 tysięcy Abonentów we własnych sieciach w kilku miastach w Polsce. Dostarcza również sygnał telewizji cyfrowej do 100 tysięcy gniazd w ponad dwudziestu sieciach partnerskich na terenie całego kraju. TOYA jest firmą zorientowaną na nowe technologie i rozwija wiele innowacyjnych projektów opartych o własne rozwiązania.

Administratorem Państwa danych jest TOYA Sp. z o.o. Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj.