Dane osobowe przetwarzane są w celu wsparcia struktur sprzedażowych, optymalizacji i podnoszenia jakości usług i poziomu obsługi klientów a także nawiązania pozytywnych relacji z aktualnymi i potencjalnymi abonentami TOYA Sp. z o.o. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest Art. 6 ust. 1 lit. A i F Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO). W przypadku kontaktów z infolinią, Państwa dane osobowe przetwarzane są również w celu udzielenia informacji a także obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub ich dochodzenia.
Zgoda osoby wykorzystywana jest w przypadku korzystania do celów marketingu (w tym badania satysfakcji) z adresów e-mail i numerów telefonów (Art. 398 Ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej).
Czynności związane z budową marki, optymalizacją i podnoszeniem jakości usług i poziomu obsługi klientów, rozwijaniem bazy klientów, tworzeniem przyjaznej atmosfery wokół swojego przedsiębiorstwa, a także obrona przed roszczeniami są podstawowymi czynnikami wspierającymi prowadzenie działalności gospodarczej, a więc czynności takie mając pokrycie w Art. 16 Europejskiej Karty Praw Podstawowych są realizacją prawnie uzasadnionych interesów Spółki.
Osoby, których dane dotyczą mają prawo do żądania od TOYA Sp. z o.o. dostępu do swoich danych osobowych, do przenoszenia i sprostowania danych. Do praw przyznanych przez RODO należą również:
Podczas składania wniosku o ograniczenie przetwarzania należy wskazać powód ograniczenia. Zgodnie z RODO ograniczenie przetwarzania może mieć miejsce jedynie w kilku przypadkach:
Prawo to przysługuje w zakresie przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego.
O ile osoba, której dane dotyczą wyrazi zgodę na dodatkowe czynności związane z przetwarzaniem jego danych (np. na wykorzystanie elektronicznych środków komunikacji do przesyłania informacji handlowej) zgodę może odwołać w dowolnym momencie, jednocześnie pozostanie zgodne z prawem przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Dotyczy ono sytuacji, gdy dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane. Z powyższych praw osoby których dane dotyczą mogą skorzystać składając wniosek poprzez dowolny kanał komunikacji. W ciągu miesiąca TOYA Sp. z o.o. poinformuje o sposobie załatwienia sprawy lub o konieczności przedłużenia tego terminu maksymalnie o kolejne dwa miesiące (np. z powodu skomplikowanego charakteru żądania lub dużej liczby zgłoszeń). W przypadku danych przetwarzanych w oparciu o zgodę, wycofanie zgody jest przez nas traktowane na równi z żądaniem usunięcia danych. Wówczas, jeśli nie przetwarzamy tych informacji w innych celach, na podstawie odrębnych przesłanek prawnych dane zostają usunięte.
Administrator może podejmować automatyczne decyzje w przypadkach związanych ze świadczeniem usług, na przykład w celu lepszego dostosowania propozycji filmowych, które są Państwu prezentowane lub w zakresie doboru wyświetlanych reklam w systemie DAI.
Profilowanie w celach marketingowych odbywa się w poprzez prowadzenie badań, ocenę zainteresowań i preferencji zakupowych w oparciu o spseudonimizowane informacje dotyczące wykorzystanych usług pobrane z Urządzenia dostępowego lub Terminala abonenckiego, w celu oferowania usług o wartości dodanej, prezentowania reklam produktów i usług w oparciu o określone preferencje. Oferowanie usług i prezentowanie reklam będzie odbywało się za pośrednictwem Państwa Urządzenia dostępowego lub Terminala abonenckiego.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w tym celu jest Państwa zgoda, czyli Art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia RODO. Umożliwienie profilowania jest dobrowolne, a konsekwencją niewyrażenia zgody będzie wyświetlanie losowo wybranych reklam.
W związku z prowadzonym profilowaniem mają Państwo prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony TOYA, do wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji podjętej w oparciu o profilowanie.
Dane wykorzystane do profilowania zostaną usunięte lub zanonimizowane po zakończeniu obowiązywania umowy o świadczenie usług, lub wycofaniu przez Państwa zgody na profilowanie.
Ponieważ osiągnięcie celu przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych nie jest procesem, który można zakończyć w konkretnym terminie dane z tego zbioru są przetwarzane do czasu wycofania zgody lub zgłoszenia zastrzeżenia przez osobę, której dane dotyczą. Nagrania rozmów telefonicznych przechowywane są przez rok od zarejestrowania.
TOYA Sp. z o.o. nie będzie udostępniała danych przetwarzanych w celach marketingowych innym odbiorcom, jednak w niektórych przypadkach przetwarzanie możemy powierzyć naszym podwykonawcom lub agencji z którą współpracujemy w zakresie promowania naszej spółki.
W wyjątkowych sytuacjach dostęp do nich mogą mieć również dostawcy oprogramowania.
Profilowanie odbywa się we współpracy z firmą Gemius Polska, TVN Media Sp. z o.o. i Google Ireland. Firmy te będą miał dostęp do informacji wyłącznie w formie spseudonimizowanej uniemożliwiającej tym firmom identyfikację personaliów i lokalizacji użytkownika końcowego. W przypadku korzystania z narzędzi Google Analitics lub Firebase informacje powiązane z identyfikatorem przetwarzane są przy wykorzystaniu narzędzi dostarczanych przez Google LLC. Międzynarodowy charakter spółki powoduje potencjalnie możliwy transfer danych poza EOG. Bezpieczeństwo takiego transferu potwierdzone jest przez przystąpienie spółki do programu Data Privacy Framework zapewniającego odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych zgodnie z art. 45 ust. 1 RODO. Więcej informacji można uzyskać na stronie: https://www.dataprivacyframework.gov/list
UWAGA:
Spółka TOYA nie udostępnia żadnym innym podmiotom informacji na temat korzystania z usług, w tym danych umożliwiających przeprowadzenie jakiejkolwiek segmentacji, profilowania czy podejmowania zautomatyzowanych decyzji w zakresie proponowanego kontentu. Przestrzegamy Państwa przed wykorzystywaniem oprogramowania, które posiada zaszyte algorytmy prezentujące reklamy i propozycje materiałów oferowanych przez dostawców tego oprogramowania, lub przez ich zleceniodawców.
Takie sytuacje mogą wystąpić na przykład podczas korzystania z przeglądarek internetowych dostępnych na system operacyjny Android TV. Wśród nich znajdują się produkty, które niezależnie od realnie przeglądanych materiałów przez użytkownika będą proponowały materiały według własnych preferencji i algorytmów w tym materiały nieprzeznaczone dla młodszych użytkowników internetu i mogące naruszyć komfort dorosłych użytkowników takie jak na przykład materiały o charakterze erotycznym.
W przypadku propozycji generowanych przez naszą Spółkę, materiały takie nie są w ogóle objęte systemem rekomendacji materiałów wideo.
Podanie danych jak i wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne.
Dane są zbierane na różne sposoby:
Dane kontaktowe w postaci adresu e-mail i numeru telefonu podane na etapie podpisywania umowy będą mogły zostać wykorzystane do celów marketingowych tylko jeśli zostanie na to wyrażona zgoda poprzez potwierdzenie zgód w trakcie rozmowy telefonicznej lub zakreślenie odpowiedniego pola na umowie.
Jeżeli na stronie w formularzu kontaktowym zaznaczona zostanie zgoda na przetwarzanie danych kontaktowych, dane z formularza zostaną uwzględnione w akcjach informacyjnych.Wysłanie zapytania (e-mail) Jeśli zostanie wysłane do nas zapytanie dotyczące naszej oferty na adres e-mail naszej spółki, lub jeśli w tym zapytaniu dodatkowo wskazany jest numer telefonu, to mamy prawo traktować sam fakt wysłania do nas takiego pytania jako zgodę na udzielenie odpowiedzi, która może być jednocześnie uznana za marketing bezpośredni w zakresie, którego dotyczyło pytanie.
Jeżeli podczas rozmowy z naszym konsultantem wyrażą Państwo zgodę na kontaktowanie się z Państwem w celach marketingowych za pośrednictwem telefonu lub adresu e-mail. Samo zadanie pytania dotyczącego oferty naszej spółki traktowane jest jako zgoda na zwrotny kontakt w celu udzielenia odpowiedzi.
W celu nawiązania relacji biznesowych z nowo zarejestrowanymi firmami, nasz Dział Sprzedaży Aktywnej współpracujący z firmami z segmentu SOHO może wysłać list zachęcający do współpracy w zakresie świadczenia firmie usług telekomunikacyjnych. W tym celu pobieramy z ogólnodostępnych rejestrów dane właścicieli firm i osób, których działalność zlokalizowana jest w zasięgu naszej sieci, aby dotrzeć do nich z propozycją współpracy.
W tym zakresie, celem agregacji i uporządkowania informacji, korzystamy z pomocy profesjonalnych firm zajmujących się bazami danych i analityką w zakresie ogólnodostępnych rejestrów publicznych.
W przypadku, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej dane, które przetwarzamy pochodzą z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego, a więc ze źródeł publicznie dostępnych. Art. 45 ust 1 Ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz Art. 8 Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym określają zawarte w w/w rejestrach informacje jako jawne i ustala, że każdy ma prawo dostępu do danych w nich zawartych.
Dane które w taki sposób zbieramy, to dane kontaktowe i charakter prowadzonej działalności.