Menu główne

TOYA z tytułem Gwiazdy Jakości

20-04-2022

W XV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, firma TOYA została uhonorowana tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2022. Oznacza to, że głosami konsumentów osiągnęła ponadprzeciętny wskaźnik jakości obsługi, a marka TOYA zyskała rekomendacje klientów na 2022 rok.

Tytuły są przyznawane w toku kilkuetapowego procesu:

1. Opinie konsumentów

Już 15 rok z rzędu konsumenci ocenili przeszło 40 000 firm z niemal 250 branż, na platformie jakoscobslugi.pl. Tegoroczna edycja trwała od 01.01.2021 r. do 07.11 2021 r.

2. Nominacje

Na podstawie opinii konsumentów wyłoniono marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi lub odpowiednio dużą próbą ilościową, które zakwalifikowały się do drugiego etapu badania.

3. Dodatkowe badanie CAWI

Przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzono badanie ankietowe metodą CAWI. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo rekomendacji na kolejny rok.

4. Wybór Gwiazd

Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie organizatora programu i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2022.

Oficjalna prezentacja wyników największego badania satysfakcji klientów w Polsce oraz wręczenie laureatom statuetek Gwiazd i certyfikatów odbędzie się 27 maja 2022 roku, podczas uroczystej Gali w Business Centre Club w Warszawie. Więcej szczegółów o samym Polskim Programie Jakości Obsługi i tegorocznych Laureatach przekażemy po uroczystości. Zwycięskie marki oraz ich dokonania zostaną zaprezentowane na łamach dodatku specjalnego Gazety Wyborczej oraz w miesięczniku Forbes.

To doskonała okazja, aby podziękować konsumentom, którzy każdego dnia okazują nagrodzonej firmie swoje zaufanie.

,