Na początku czerwca 2020 roku TOYA udostępniła swoim Abonentom możliwość testowego skorzystania z serwisu eBOA w nowej formule i odsłonie.
Od 28 lipca nowe eBOA będzie już domyślnym serwisem, stąd zmieni się wygląd okna logowania, zarządzanie już posiadanymi usługami oraz sposób zamawiania nowych.
Dotychczasowe dane logowania oraz adres: eboa.toya.net.pl pozostają bez zmian i obecne funkcje będą nadal utrzymywane.
Wprowadziliśmy już szereg zmian oraz nowości jednak będziemy pracować nad dalszym rozwijaniem i udoskonalaniem funkcjonalności, stąd w nowym eBOA pojawiać się będzie ich coraz więcej.
Nowy serwis eBOA wprowadza m.in.:
- szybki dostęp i podgląd posiadanych usług wraz z możliwością szybkiego ich konfigurowania i zamawiania kolejnych - online, bez wychodzenia z domu
- funkcję dopasowywania do każdej rozdzielczości dowolnego urządzenia: komputera, tabletu czy telefonu
- nowoczesną, odświeżoną i przejrzystą szatę graficzną
- menu podzielone na czytelne kategorie
- dedykowaną „Ofertę dla Ciebie”
- wygodny sposób na dokonanie opłat online - bez wychodzenia z domu
- łatwy dostęp do działu Pomocy