TOYA ponownie zajęła bardzo wysokie miejsce w dorocznym rankingu Rzeczpospolitej.
Wśród wszystkich polskich marek znalazła się na 211 miejscu, pokonując firmy z dziedziny mediów, takie jak: Super Express, Wprost, Twój Styl, Polityka, TVP Info, TV 4 oraz inne: Hellenę, Gino Rossi, Dr Irenę Eris, Kler, Witchen, czy In-post.
TOYA awansowała w rankingu o 13 pozycji, a wartośc jej marki wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem o 10 procent.
W kategorii „Prestiż”, wśród wszystkich operatorów w telekomunikacyjnych, TOYA zajęła drugie miejsce ex aequo z Play, tylko o jeden punkt ustępując marce Plus.
Z kolei w kategorii „Postrzegana Jakość” uplasowała się o jedno oczko wyżej niż w poprzednim roku, zajmując trzecie miejsce, ustępując markom Plus i Play.
Tym samym TOYA znalazła się w rankingu wyżej niż marki z branży telekomunikacyjnej takie jak: Multimedia, Inea, Neostrada, Netia czy Heyah.
Z kolei w kategorii „Siła Marki” TOYA znalazła się, podobnie jak w ubiegłym roku, na 5 miejscu, pokonując m.in.: Neostradę, Netię, Blueconnect oraz Ineę.