
Ważny komunikat!
Szanowni Państwo,
W związku z nadzwyczajną sytuacją w kraju, pragniemy przekazać aktualne,
niezbędne informacje o działaniu firmy oraz naszych usługach.
Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się zminimalizować skutki epidemii
poprzez ograniczenie kontaktu osobistego oraz jak najszybciej wrócić do naszych normalnych codziennych zajęć.
Zarząd TOYA spółka z o.o.
Porady dla obecnych Abonentów usług TOYA
Jak zwiększyć swój dotychczasowy pakiet TOYAtv, TOYAnet?
Jak zamówić pakiety Premium i Tematyczne?
- Zamów poprzez eBOA - Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta Wystarczy, zalogować się do eBOA i wybrać interesujący Cię pakiet aby zwiększyć go w ciągu kliku minut bez wychodzenia z domu.
- Posiadacze platformy 3G mogą zamówić pakiety za pomocą pilota odbiornika cyfrowego. Wystarczy wejść na interesujący kanał z wybranego pakietu i zgodnie z informacją na ekranie zamówić naciskając czerwony przycisk na pilocie.
- Wypełnij formularz kontaktowy, skontaktujemy się niezwłocznie.
Jak skorzystać z płatnych serwisów VOD?
- Zamówić poprzez platformę 3G/MAXX (dla posiadaczy odbiorników 3G HD oraz 4K MAXX). Po wybraniu materiału z właściwego katalogu wciśnij na pilocie przycisk OK, następnie wybierz opcję Kup. Informacje o czasie dostępu wyświetlane są na ekranie. Opłata zostanie doliczona do następnego rachunku.
- Zamówić poprzez platformę TOYA GO (dla wszystkich Abonentów).
Jak sprawdzić stan własnego rachunku?
Jak dokonać płatności za usługi?
- Uwaga! Każdy Abonent posiada swój indywidualny numer konta. Jeśli opłacasz abonament w czyimś imieniu, zmień numer rachunku, na który dokonujesz przelew, na właściwy.
- Zapłać logując się do eBOA - Elektronicznego Biura Obsługi Abonenta Korzystając z ekoFaktury dokonasz płatności online po zalogowaniu do platformy. W zakładce Rachunki/ekofaktury obok ostatnich nieopłaconych faktur znajdziesz przycisk „opłać”, który przekieruje Cię do dokonania płatności. Jeśli jeszcze nie korzystasz z ekoFaktury, możesz ją aktywować w eBOA lub dzwoniąc pod nr 42 633 38 88.
- Skorzystaj z placówek oferujących możliwość dokonania wpłaty (m.in. czynne lokale Żabki, Poczty Polskiej, Monetii)
- Wypełnij formularz kontaktowy, skontaktujemy się niezwłocznie.
Jeśli nie jesteś Abonentem TOYA i chcesz zamówić nowe usługi TOYAtv, TOYAnet i TOYAtel?
Jak kontaktować się z naszą firmą?
- Infolinia dostępna jest codziennie w godzinach 8:00 - 22:00 pod numerem 42 6333 888.
- Kontakt mailowy: info@toya.net.pl
- eBOA - Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta, gdzie można m.in. zwiększyć posiadany pakiet, samodzielnie sprawdzić stan swojego konta, dokonać płatności za bieżące faktury, itp.