Menu główne

Kino

Oczy anioła

Oczy anioła

(Angel Eyes)

Powrót
Ocena
  • Reżyseria: Luis Mandoki
  • Produkcja: USA
  • Czas trwania: 102 min.
  • Data premiery: 16-11-2001
  • Rok produkcji: 2001
  • Dystrybutor: Best Film
  • Gatunek: Obyczajowy

Streszczenie

Sharon Pogue pracuje w najgorszej dzielnicy Chicago, jest oficerem policji. Praca jest dla niej ucieczką od wspomnień, wyniesionych z domu i z życia osobistego. Jej życie towarzyskie pozostawia wiele do życzenia - dziewczyna panicznie boi się związać z kimś na stałe. Pewnego dnia, podczas jednej z akcji, Sharon zostaje uratowana od śmierci przez nieznajomego mężczyznę. Jest nim Catch (James Caviezel) człowiek, który dwa lata wcześniej stracił w wypadku samochodowym rodzinę. Uświadamia też jej, że nie jest to pierwsze spotkanie. Dziewczyna zainteresowana pojawieniem się w jej życiu Anioła Stróża pragnie poznać go bliżej...

Recenzje

Dodaj swoją recenzję
  • Dodany przez Mirage, 21-12-2001

    Jennifer Lopez pokazała nam jak tańczy się z diabłem w osławionej "Celi", teraz jako twarda Pani Policjant postanowiła nam pokazać flirt z zupełnym przeciwieństwem partnera z ostatniego filmu, z aniołem. Akcja tego wątpliwego dzieła rozgrywa się w Chicago. Oficer Sharon Pogue (w tej roli Jennifer Lopez) zostaje uratowana przed postrzeleniem przez nieznajomego mężczyznę, który po swoim bohaterskim czynie zaczyna śledzić Panią Policjant. Mówi żeby nazywać go Catch (panie będą zachwycone, w tej roli Jim Caviezel). Wysoki, ciemnowłosy z kilkudniowym zarostem na twarzy, wydaje się wzbudzać zaufanie, a jednocześnie jest bardzo cichy i spokojny. Od razu widz domyśla się że to jest właśnie nasz anioł, zastanawia się również czemu znalazł się tutaj, na Ziemi. Niestety kolejne wydarzenia w filmie coraz bardziej nużą, największym osiągnięciem oglądającego możesz się stać sytuacja w której w czasie projekcji będzie ziewał przez mniej niż 1/3 część filmu, a gdy dowie się jak prozaiczny jest powód pojawienia się "anioła" na Ziemi nie wyjdzie z kina. Grze obojga głównych bohaterów nie można osobiście nic zarzucić, jednak gdy pojawiają się razem na ekranie ich rozmowy nie wyglądają naturalnie, są przepełnione sterylnością i brak w nich jakiejkolwiek głębi. Następnym razem gdy dowiem się iż Luis Mandoki wyreżyserował kolejny film, zastanowię się kilka razy przed pójściem na niego. Polskim akcentem jest autor zdjęć Piotr Sobociński. Nie miał on za wiele roboty gdyż w filmie brak jakiejś szczególnej dynamiki. Najciekawsze utwory ze ścieżki dźwiękowej nagrali: Tamara Walker, Mary Black i Leann Rimes.