Menu główne

Pomoc

Pomoc - telewizja Pomoc - Internet Pomoc - telefonia stacjonarna Pomoc - telewizja trzeciej generacji Pomoc - telefonia mobilna

Pytania dodatkowe

PIN jest ośmiocyfrowym kodem, wprowadzonym dla Państwa bezpieczeństwa. Przy jego pomocy dokonują Państwo uaktywnienia usługi. Wykorzystywany on również będzie również do autoryzacji podczas kontaktu z Działem Pomocy i aktywacji dodatkowych usług.
Tak. Wysyłanie i odbieranie faksów za pomocą sieci TOYAtel jest możliwe. Do korzystania z tej usługi możliwe, lecz nie konieczne jest posiadanie urządzenia obsługującego protokół T.38. Koszt takiej usługi jest zgodny z cennikiem jak za połączenie głosowe i zależny jest od długości trwania transmisji przesyłania danych.
W przeciwieństwie do aktualnie wykorzystywanej telefonii, usługa TOYAtel nie będzie funkcjonować, ponieważ modem kablowy do poprawnego działania potrzebują zasilania.
Nie. Aktualnie nie ma możliwości przeprowadzania połączeń z innymi użytkownikami korzystającymi z technologii VoIP za pośrednictwem komputera (nie dotyczy osób, które posiadają publiczny numer telefonu).
Na karcie aktywacji usługi TOYAtel znajdą Państwo numer MAC urządzenia oraz PIN, niezbedny do kontaktów z Działem Pomocy Technicznej oraz do aktywacji usługi TOYAtel. Dodatkowo wraz z instalacją usługi TOYAnet lub TOYAtel otrzymają Państwo Kartę rejestracji w Portalu Abonenta, na podstawie której będą mogli sobie Państwo założyć konto niezbędne między innymi do odbierania miesięcznego rozliczenia rozmów telefonicznych. Osobom, które nie posiadają dostępu do Internetu w TOYAnet, konto w Portalu Abonenta zostanie aktywowane podczas wizyty osoby instalującej TOYAtel.
W Portalu Abonenta po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do rachunku za usługę TOYAtel, który:
- obejmuje opłatę abonamentową,
- szczegółowy wykaz połączeń i kosztów wszystkich zrealizowanych rozmów,
- szczegółowe cenniki połączeń do wszystkich krajów świata,
- przewodnik „Jak dzwonić”,
- książkę telefoniczną Abonentów TOYAtel.
Dodatkowo w Portalu znajduje się wiele innych informacji i multimedialnych treści.
Po zalogowaniu hasło można zmienić w Kreatorze Ustawień.
Istnieje możliwość zmiany abonamentu na inny. Aktualna oferta dostępna na naszej stronie www, w lokalnych BOA lub na Infolinii pod numerem telefonu 42 6333 888.
Nie. Ze względów bezpieczeństwa nie ma takiej możliwości.
Konta w TOYAtel nie trzeba doładowywać. Aktualny stan konta dostępny jest po zalogowaniu w Portalu Abonenta.
Konto w TOYAtel nie posiada limitu rozmów.
Faktury są wysyłane odpłatnie pocztą. W celu zamówienia faktury, prosimy kontaktować się z Działem Ewidencji lub lokalnym BOA.
W ramach usługi do modemu można podłączyć dwa aparaty telefoniczne. W celu włączenia drugiego gniazda telefonicznego na modemie prosimy o kontakt z Działem Pomocy Technicznej Telefonii pod numerem telefonu 42 6333 888.
Nie. Usługa TOYAtel dostępna jest tylko za pośrednictwem modemu i telefonu lub przystosowanego do tej usługi telefonu IP.
Tak. Przekierowanie można ustawić w następujący sposób:
Przekieruj zawsze aktywujemy wybierając: *21*numer# odwołujemy wybierając: #21#

Przekieruj, gdy zajęty aktywujemy wybierając: *67*numer#
odwołujemy wybierając: #67#

Przekieruj, gdy nie odbieram (dłużej niż 40 sekund) aktywujemy wybierając: *61*numer#
odwołujemy wybierając: #61#
Połączenia na numery przekierowane są realizowane według cennika połączeń dostępnego w lokalnych BOA oraz na stronach Portalu Abonenta.
Tak.
Tak, choć nie wszystkie aparaty telefoniczne posiadają taką funkcjonalność.
Telefon IP został wyposażony w poniższe opcje:
Graficzny monochromatyczny wyświetlacz LCD 128x48 z funkcjami:
- Status linii,
- Wybierane numery wraz z automatycznym uzupełnianiem,
- Identyfikacja numeru przychodzącego i wychodzącego z książką teleadresową,
- Data i godzina wraz z inteligentnym systemem oświetlenia wyświetlacza,
- Czas wraz datą trwania rozmowy,
Zestaw głośnomówiący.
Dziennik zdarzeń (rozmowy: wykonane, odebrane, pominięte wraz z datą).
Różne rodzaje dzwonków.
Identyfikacja numeru.
Szybkie wybieranie numeru.
Wejście na słuchawki 2.5mm.
Wysokiej jakości głośnik i mikrofon.
Regulator głośności dla: słuchawki, słuchawek, głośnika i dzwonków.
Telefon musi być podłączony do modemu za pośrednictwem typowego kabla telefonicznego RJ11. Kabel można otrzymać od pracownika TOYA instalującego usługę TOYAtel. Cena kabla zostanie doliczona do pierwszego rachunku telefonicznego [zobacz jak wygląda połączenie.]
Tak, ale ze względu na problemy z USB w systemach Windows podłączanie komputera przez USB może prowadzić do niestabilnej pracy Internetu. W związku z tym zalecane jest zakupienie przełącznika (switch) lub koncentratora (hub) i podłączenie za jego pośrednictwem komputera oraz telefonu IP do modemu.
Nie. W przypadku standardowego pakietu w TOYAnet do modemu za pośrednictwem przełącznika/koncentratora można podłączyć dwa terminale oraz dodatkowo telefon.
Nie. Modem oraz telefon IP są przystosowane do ciągłej pracy i zalecanie jest niewyłączanie tych urządzeń.
Przycisk STANDBY, który jest na modemie, służy do jego usypiania. W przypadku naciśnięcia przycisku STANDBY nie będzie możliwości wykonywania rozmów telefonicznych w TOYAtel. Dodatkowo osoby dzwoniące do Państwa nie będą mogły się połączyć.
*Dotyczy modemów Motorola innych niż SBV 5121.
W przypadku modemu Webstar EPC2203, diody POWER oraz ONLINE powinny się świecić oraz po podniesieniu słuchawki dioda TEL1 powinna mrugać.
VoIP to skrót od Voice over Internet Protocol i oznacza przesyłanie głosu przez łącza internetowe.
Tak. Dodatkowo przy podpisywaniu umowy wymagana jest pisemna zgoda właściciela mieszkania na instalację niezbędnego okablowania.
Tak. Osoby będą mogły się połączyć (usługa dotyczy osób, które posiadają publiczny numer telefonu w TOYAtel). Koszt połączenia będzie wynosił tak jakby połączenie odbyło się z Telekomunikacją Polską.
Istnieje możliwość przeniesienia numeru od obcego operatora. W celu uzyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt z Infolinia pod numerem telefonu 42 6333 888 lub lokalnym BOA.
Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA