Menu główne

Pomoc

Pomoc - telewizja Pomoc - Internet Pomoc - telefonia stacjonarna Pomoc - telewizja trzeciej generacji Pomoc - telefonia mobilna

Aktywacja usługi / Portal Abonenta

Tak, ponieważ tylko w Portalu Abonenta znajdą Państwo rozliczenie miesięczne kosztów rozmów telefonicznych. Dla Abonentów, którzy nie posiadają Internetu w lokalu, dostęp do Portalu Abonenta możliwy jest z każdego komputera wyposażonego w dostęp do Internetu. Dla Abonentów, którzy posiadają Internet, pierwsza rejestracja będzie aktywowała usługę. Do rejestracji w portalu niezbędna będzie Karta rejestracji w Portalu Abonenta, którą otrzymają Państwo wraz z instalacją usługi
Aby zalogować się w Portalu Abonenta, wymagane jest utworzenie konta. W pierwszej kolejności należy wejść na stronę www.toya.net.pl, skorzystać z opcji Nowy Użytkownik, i postępować zgodnie z zamieszczonymi instrukcjami. Po założeniu konta, na stronie www.toya.net.pl znajdujemy odnośnik ZALOGUJ, z którego należy skorzystać.
Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA