Menu główne

Pomoc

Pomoc - telewizja Pomoc - Internet Pomoc - telefonia stacjonarna Pomoc - telewizja trzeciej generacji Pomoc - telefonia mobilna

Zamówienie usługi

W celu wyrażenia chęci skorzystania z usługi TOYAtel prosimy wypełnić formularz lub udać się do lokalnego Biura Obsługi Abonenta. Adresy biur znajdują się na stronie www.toya.net.pl.
Aby zamówić usługę TOYAtel, należy udać się do lokalnego BOA i podpisać umowę. Szczegółowe instrukcje podłączenia urządzeń znajdują się w dokumentach dostarczonych po podpisaniu umowy oraz na stronie pomocy.
Średni czas instalacji usługi TOYAtel nie powinien przekraczać 2 tygodni, typowy czas instalacji wynosi 5 dni roboczych.
Tak, pod warunkiem, że w lokalu dostępna jest sieć kablowa TOYA. W celu rejestracji linii TOYAtel w innym miejscu, prosimy udać do lokalnego BOA i dopełnić wymaganych formalności. Po przeniesieniu linii, numer telefonu pozostaje bez zmian.
Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA