Menu główne

Ważny komunikat!

Szanowni Państwo,

W związku z nadzwyczajną sytuacją w kraju, pragniemy przekazać aktualne,
niezbędne informacje o działaniu firmy oraz naszych usługach.

ikona

W trosce o zdrowie naszych Abonentów i pracowników, zgodnie z zaleceniami wydanymi przez organy państwowe mającymi na celu zapobieganie rozszerzaniu się epidemii koronawirusa, TOYA podjęła decyzję o zmianie zasad funkcjonowania Biur Obsługi Abonenta od 04 maja br.

Nowe zasady działania biur dostępne tutaj.

Informacja o płatnościach poniżej.

ikona

Dla pracowników służb, które świadczą usługi w terenie – techników, instalatorów i przedstawicieli handlowych wdrożyliśmy dodatkowe procedury z zakresu ochrony zdrowia, zgodnie z rekomendacją Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Wizyty służb technicznych w Państwa domach, w przypadku usuwania istotnych awarii lub wymiany sprzętu, będą dokonywane jedynie za wspólną zgodą i z zachowaniem szczególnej ostrożności oraz podstawowymi zasadami bezpieczeństwa i higieny. Przed spodziewaną wizytą prosimy o przewietrzenie mieszkania i dezynfekcję klamek.

Do odwołania wstrzymujemy płatne i bezpłatne strojenia telewizorów i odbiorników cyfrowych oraz wykonywanie dodatkowych punktów odbioru w mieszkaniu.

Jednocześnie zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby zachować ciągłość świadczenia usług. Wszystkie służby techniczne i serwisowe pracują nieprzerwanie.

Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się zminimalizować skutki epidemii
poprzez ograniczenie kontaktu osobistego oraz jak najszybciej wrócić do naszych normalnych codziennych zajęć.

Zarząd TOYA spółka z o.o.

Porady dla obecnych Abonentów usług TOYA

Jak zwiększyć swój dotychczasowy pakiet TOYAtv, TOYAnet?
Jak zamówić pakiety Premium i Tematyczne?
  • Zamów poprzez eBOA - Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta Wystarczy, zalogować się do eBOA i wybrać interesujący Cię pakiet aby zwiększyć go w ciągu kliku minut bez wychodzenia z domu.
  • Posiadacze platformy 3G mogą zamówić pakiety za pomocą pilota odbiornika cyfrowego. Wystarczy wejść na interesujący kanał z wybranego pakietu i zgodnie z informacją na ekranie zamówić naciskając czerwony przycisk na pilocie.
  • Wypełnij formularz kontaktowy, skontaktujemy się niezwłocznie.
Jak skorzystać z płatnych serwisów VOD?
  • Zamówić poprzez platformę 3G/MAXX (dla posiadaczy odbiorników 3G HD oraz 4K MAXX). Po wybraniu materiału z właściwego katalogu wciśnij na pilocie przycisk OK, następnie wybierz opcję Kup. Informacje o czasie dostępu wyświetlane są na ekranie. Opłata zostanie doliczona do następnego rachunku.
  • Zamówić poprzez platformę TOYA GO (dla wszystkich Abonentów).
Jak zgłosić usterkę?
Jak sprawdzić stan własnego rachunku?
Jak dokonać płatności za usługi?
  • Uwaga! Każdy Abonent posiada swój indywidualny numer konta. Jeśli opłacasz abonament w czyimś imieniu, zmień numer rachunku, na który dokonujesz przelew, na właściwy.
  • Zapłać logując się do eBOA - Elektronicznego Biura Obsługi Abonenta Korzystając z ekoFaktury dokonasz płatności online po zalogowaniu do platformy. W zakładce Rachunki/ekofaktury obok ostatnich nieopłaconych faktur znajdziesz przycisk „opłać”, który przekieruje Cię do dokonania płatności. Jeśli jeszcze nie korzystasz z ekoFaktury, możesz ją aktywować w eBOA lub dzwoniąc pod nr 42 633 38 88.
  • Skorzystaj z placówek oferujących możliwość dokonania wpłaty (m.in. czynne lokale Żabki, Poczty Polskiej, Monetii)
  • Wypełnij formularz kontaktowy, skontaktujemy się niezwłocznie.
Jeśli nie jesteś Abonentem TOYA i chcesz zamówić nowe usługi TOYAtv, TOYAnet i TOYAtel?
Jak kontaktować się z naszą firmą?
  • Infolinia dostępna jest codziennie w godzinach 8:00 - 22:00 pod numerem 42 6333 888.
  • Kontakt mailowy: info@toya.net.pl
  • eBOA - Elektroniczne Biuro Obsługi Abonenta, gdzie można m.in. zwiększyć posiadany pakiet, samodzielnie sprawdzić stan swojego konta, dokonać płatności za bieżące faktury, itp.
Przejdź do profilu na Facebooku
Skontaktuj się z BOA